A Fátyol mögött
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (18 fő) Csüt. Okt. 20, 2022 4:02 am-kor volt itt.
Legutóbbi témák
» Hírbeküldés
by Michahel Szomb. Május 21, 2022 3:02 pm

» HÍREK - események, aktualitások
by Admin Csüt. Okt. 31, 2019 12:56 pm

» Mágust fogtam, nem ereszt - Johnathan & Vincent
by Vincent Wolf Szomb. Okt. 12, 2019 4:07 pm

» A szipolyozás technikái - Amalia és Edward
by Amalia Lievna Limonova Pént. Aug. 30, 2019 10:48 pm

» Edward Feilding - Szilánkok
by Edward Feilding Pént. Júl. 12, 2019 9:44 pm

» Démoni szerencse - Ármáres és Audoin
by Audoin Csüt. Júl. 04, 2019 8:46 pm

» Hiányzások
by Ármáres Vas. Jún. 23, 2019 9:03 pm

» Emberek (Vadászok, Tudósok, Mondének)
by Admin Pént. Jún. 21, 2019 8:54 am

» Alexander Charles Benson - Szilánkok
by Alexander Charles Benson Csüt. Jún. 20, 2019 9:13 pm

» Szellem a sírdombról - Dru és Audoin
by Audoin Szer. Jún. 19, 2019 8:43 pm

Top posting users this month
No user

Social bookmarking

Social bookmarking reddit      

Bookmark and share the address of A Fátyol mögött on your social bookmarking website


Nem játszható fajok

Go down

Nem játszható fajok Empty Nem játszható fajok

Témanyitás by Admin Kedd Május 21, 2019 2:47 pm

Nem játszható fajok


Az alábbi bejegyzésekben fajleírások lesznek láthatók olyan fajokról, melyek egyenlőre nem választhatók játékosként, de a világban szerepük lesz.

.oOo. - Sárkányok
.oOo. - Szellemek
.oOo. - Wargok


A hozzászólást Admin összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Jún. 03, 2019 2:37 pm-kor.
Admin
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 352
Join date : 2018. Nov. 26.

Character sheet
Kor:
Foglalkozás:
Lakóhely:

https://behindtheveil.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Nem játszható fajok Empty Re: Nem játszható fajok

Témanyitás by Admin Kedd Május 21, 2019 3:16 pm

Szellemek

A Szellemek olyan lények, akik valaha éltek, és haláluk után nem váltak sem Szeráfokká, sem Szolgadémonokká, nem is születtek újjá, és a lelkük mégsem semmisült meg, mert valamely erő még összetartja. Ez az erő általában egy befejezetlen ügy. A Szellem addig létezik, amíg ez az ügy meg nem oldódik, vele vagy nélküle.
A Szellemeknek nincsen anyagi testük, csak valamiféle homályos, ködszerű forma emlékeztet életbeli alakjukra, egy fehéres derengés. Ez a "köd" néha megtöri a fényt, néha elnyeli és néha maga is enyhén sugározza, ez főleg a Szellem lelkének tisztaságán múlik. A Szellemek nem elkárhozott lelkek, de elkárhozhatnak. A Szellemlét megszűnése után válhat belőlük Szeráf, Szolgadémon, vagy akár újjá is születhetnek, vagy teljesen elenyésznek.
A Szellemek mivel nincs anyagi testük, nem képesek alapvetően befolyásolni semmilyen fizikai tárgyat, nem képesek megütni, vagy megfogni valakit, vagy valamit. Nem tudnak hangot kiadni. Mindezen dolgok azonban mégis lehetségessé válhatnak  számukra, ha "megtanulják". A legtöbb Szellem ilyesfajta tanulásra csak igen kismértékben képes, mert az öntudatuk tompa, behatárolt. De azok, melyekben erős a küldetéstudat a befejezetlen ügyükkel kapcsolatban, azok mégis képesek némi fejlődésre.
Az alábbi képességekre tehetnek szert:
- saját megjelenési formájuk (a köd alakjának megváltoztatása)
- kopogás egyes tárgyakon
- sikítás vagy süvöltés
- átsuhanás egy élőlényem, melytől azon jeges borzongás és félelem lesz úrrá
- saját fényerő megváltoztatása (amennyiben képesek saját fényt kibocsátani)
- sötétség teremtése maguk körül (amennyiben képesek fényt elnyelni)
- színváltás (amennyiben képesek megtörni a fényt)
- állatok megvadítása (csak igen erős küldetéstudatú, korábbi életében természetközeli életet élt Szellemek képesek rá)

A befejezetlen ügy fajtái szerint a Szellemek sokféle helyen feltűnhetnek. Például kötődhetnek egy helyhez, ahol valami történt velük, mondjuk becstelen halált haltak, és addig maradnak ott, amíg meg nem kapják az őket megillető végtisztességet. Követhetnek egy személyt, akit valamiért még mindig védelmezni akarnak, vagy aki bosszút akarnak állni. Azok a Szellemek, melyeknek pedig saját magukkal akad problémájuk a Limbóba kerülnek. Ilyen probléma lehet az, ha cselekedeteikben nem feletek meg saját elvárásaiknak, vagy megszegtek egy általuk is fontosnak tartott fogadalmat. Innen aztán eléggé nehéz kijutni, de innen sem lehetetlen.

A Szellemek tehát nem játékos karakterek, de mivel innen is van kiút játékos karakter irányban, ez az elem is feltűnhet előtörténetekben.

Kapcsolódó képességek:
Látás/Szellemek
Admin
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 352
Join date : 2018. Nov. 26.

Character sheet
Kor:
Foglalkozás:
Lakóhely:

https://behindtheveil.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Nem játszható fajok Empty Re: Nem játszható fajok

Témanyitás by Admin Szer. Május 22, 2019 11:12 pm

Az "igazi" sárkányok



Alapvetően felesleges vitatkozni azon, melyik faj az igazi sárkány. De valóban kétféle faj van a Földön, kétféle eredettel és szaporodással, és egyikük inkább ember, mint sárkány, a másik pedig inkább sárkány, mint ember, vagy éppen hal ... Hogy mért hal? Mert a legenda igaz, valóban néhány koi ponty sárkánnyá tud válni. Ez persze nem egésze  igaz. De ezek a sárkányok fiatal korukban halnak "álcázzák" magukat, méghozzá koi pontynak. A sárkányanya tojást rak valahol a víz alá, elrejtve, hogy ne legyen látható. A tojásból egy kifejlett koi ponty alakú lény bújik ki, melynek életmódja is hasonló a halakéhoz. Egy pár évig így növekszik, reméli, hogy nem akad horogra, majd végül eléri azt a fejlettséget, hogy röpképessé váljon. Ekkortól sárkányként él, bár amikor először elhagyja a vizet, még alig nagyobb egy sasnál.
Halként nem egészen vannak tudatuknál, és az első szárnycsapásait tévő sárkány is inkább még egy kis félénk állatka, mint értelmes lény. Kell nekik majd ötven év, hogy elérjék egy átlagos sárkány méreteit, és intelligenciájuk is elérje az emberi szintet. Ekkor azonban nincs megállás, tovább növekszenek, és okosodnak is. Nagyjáéból 5000 évig élnek, de a fiatal egyedek száma az emberiség növekedésével egyre fogy, mert egyre kevesebb a megfelelő tojásrakó hely, és a lerakott tojások igen nagy résznek esik valami baja, vagy az egyed még halként elpusztul.
Jelenleg a faj vezetői azon munkálkodnak, hogy egy biztonságos költőhelyet teremtsenek maguknak, vagy az Atlantiszon, vagy Árkádia Nován, vagy egy teljesen újonnan nyitott dimenzióban. Mivel ők maguk nem aktív mágiahasználók, így ehhez más fajok, és főleg mágusok segítségére van szükségük. Ez megnehezíti a dolgot, mert egy igen büszke, mondhatni pökhendi fajról van szó, ami nehezen kér vagy alkuszik. ŐK magukat az "igazi" sárkányoknak tartják, és megvetik az Alakváltó Sárkányokat. Amúgy önzőek is, és hataloméhesek. Valóban raboltak kincseket régebben. De a Fátyol rájuk is vonatkozik, és az Őrség keményem kordában tartja őket. Nem kedveltek hozzáállásuk miatt a többi természetfeletti lény szemében. Ezen kívül nagyon értékes mágikus komponens a bőrük, a foguk a csontjuk, az egész testük. Óvatosan kell paktumokat kötniük, azonban a faj fennmaradása a tét, lépniük kell.
Tulajdonságok:
Alakváltás (1) képesek emberi alakot felvenni, de a sárkány az elsődleges alakjuk.
Emberfeletti ügyesség (3)/(0)
Emberfeletti gyorsaság (3)/(0)
Emberfeletti erő (3)/(0)
Sebzésfelfogás (3)/(0)
Láthatatlanság (3)
Tűzcsóva (igen, ők azok, akik egy lehelettel egész falvakat voltak képesek felperzselni)
Admin
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 352
Join date : 2018. Nov. 26.

Character sheet
Kor:
Foglalkozás:
Lakóhely:

https://behindtheveil.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Nem játszható fajok Empty Re: Nem játszható fajok

Témanyitás by Admin Hétf. Jún. 03, 2019 2:36 pm

Wargok


Igen, ők sem csupán egy legenda részei. Az eredetük középföldéhez köthető, ott alkották meg a fajt. Hogy került a Földre? Nos, Árkádián nem jutott keresztül egy sem, ez egészen bizonyos. A földi wargok nem is teljesen egyeznek a középföldei rokonaikkal. Feltételezhetőleg csak a létezésük híre, egy történet jutott át, és valaki ezen az oldalon újraalkotta őket, valamikor még az őskor és az ókor fordulóján. Ebből hatalmas kalamajka lehetett volna, de pár Mágus és Tündér összefogott, és eltüntették a wargokat a Föld színéről, alig 130 évvel a megjelenésük után.
Azonban az alkotó valóban farkasokat használt a lényei létrehozásához, és így a megölt wargok szellemei átkerültek a limbóra. Azóta ott garázdálkodnak pár kisebb-nagyobb falkát alkotva. A Szellemeket nem bántják, lehet, nem is észlelik őket, de a Földről átkóborolt halandókat rendszeresen megtámadják. Jobba szervezettek, mint egy farkasfalka, a támadásukat ténylegesen összehangolják, és fegyelmezetten tudnak váltani a különböző stratégiák közben. Általában van egy falkavezér, akinek a stratégiáját követik, és ha őt kiütik a csapatból, akkor az összehangoltság egy jó időre megszűnik.
Méretre valamivel nagyobbak, mint a földi farkasok, és a testük kissé eltorzult, a fejük vaddisznószerűvé vált, a hátsó lábaik egy kicsivel rövidebbek, mint az első, így a test enyhén döntött. A szőrük sötétbarna, vagy fekete, szürke, vagy ezüstös csíkokkal. Sokat nyáladzanak.
Admin
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 352
Join date : 2018. Nov. 26.

Character sheet
Kor:
Foglalkozás:
Lakóhely:

https://behindtheveil.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Nem játszható fajok Empty Re: Nem játszható fajok

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.